עימות בוועדת הכספים: "יהודים נרצחים"; "בגלל הכיבוש"

    איתי גדסי 2 Comment on עימות בוועדת הכספים: "יהודים נרצחים"; "בגלל הכיבוש"

    ח"כ אופיר כץ התרעם על דברים שאמר ח"כ עופר כסיף: "מה זה 'קשיים ביטחוניים לכאורה?' בשבועיים האחרונים יהודים נרצחים פה". כסיף: "כי ברגע שיש כיבוש אין ביטחון, הביטחון הוא סיום הכיבוש". כץ: "אנחנו נרצחים ואתה מדבר על הפלסטינים?!"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עימות פרץ היום בוועדת הכספים של הכנסת בין ח"כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת לבין ח"כ אופיר כץ מהליכוד לאחר שכסיף כינה את המתיחות הביטחונית בזלזול 'בעיות ביטחוניות לכאורה'.

    ח"כ עופר כסיף התייקר לנושא יוקר המחיה שנידון בוועדה ואמר: "גל התייקרות המטורף, זה לא גל ולא צונאמי, זה מעבר לזה. חובה עלינו לבלום את הצונאמי הזה, כי מי שמשלם עליו את המחיר אלה האוכלוסיות החלשות ממילא. המדיניות שהממשלה הזו מגבשת היא פוגענית ובמכוון. למה מכבידים את הכיבוש האלים ממילא, למה עושים את זה? כי זה משמש כהסוואה והסתת תשומת הלב מיוקר המחייה, מהתעמרות הממשלה באוכלוסיות המוחלשות, רוצים להמציא צורך קיומי שהוא לא כזה. זה בדיוק מה שהממשלה הזו עושה וזה מה שצריכים לעמוד מולו".

    ח"כ כץ מהליכוד התרעם: "מה זה 'קשיים ביטחוניים לכאורה?' בשבועיים האחרונים יהודים נרצחים פה"

    כסיף: "כי ברגע שיש כיבוש אין ביטחון, הביטחון הוא סיום הכיבוש ולא עוד ועוד אלימות כלפי פלסטינים"

    כץ: "אנחנו נרצחים ואתה מדבר על הפלסטינים?!"

    כסיף: "הפלסטינים נרצחים יותר. אני רוצה שכולם יחיו"

    כץ: "יהודים נרצחים בגלל שהם יהודים, על איזה נרצחים פלסטינים אתה מדבר?"

    לאחר מכן הוסיף כץ: "טוב שלפיד עשה אתמול סיור בשער שכם וקיבל מראה לפנים, כל פעם שח"כ מהימין מגיע למקומות האלה אז כל נאורי השמאל, כולל לפיד, תמיד אומרים למה צריכים את זה, למה ללכת לשם – כמו שאמר עכשיו ח"כ סעד, אז לגישתו של לפיד עצמו הוא הצית אתמול את מה שקרה בשער שכם כי אם הוא לא היה עושה את  הסיור שלו הם היו מסיימים את התפילה והולכים הביתה. אני לא מסכים עם הגישה הזו וטוב שהוא הלך לשם. צריך להפסיק את הצדקנות יתר הזו כאילו שהם צריכים סיבה בשביל להיות אלימים כלפינו. הם שונאים אותנו".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כסיף הזה פשוט שד בהתגלמותו!!

    2. 1

      פשוט נראה כמו קוף תבדקו במוצא שלו. אמא שלו ערביה